czwartek, 22 sierpnia 2013

Zerrie zaręczeni!!!

Hejka! Nie wiem, czy znacie już najnowsze wieści, ale Zayn zaręczył się z Perrie! Podczas premiery TIU wiele osób zauważyło pierścionek na dłoni Pezz, później jej mama oficjalnie to potwierdziła.

Co o tym sądzicie ? Ja oprócz Directioner jestem również Mixer i cieszę się ich szczęściem, ale oni mają po 20 lat i jak dla mnie to dość szybko jak na ślub... Oby zespół na tym nie ucierpiał..

Zerrie i Elounor to pary które lubię i cieszę się, że dzięki El i Pezz, chłopcy są szczęśliwi, po za tym muszę przyznać, że Perrie i Zayn wyjątkowo się dobrali, popatrzcie poniżej, jak dla mnie, bardzo do siebie pasują.





Jest jeszcze druga sprawa, a mianowicie, Liam potwierdził, że nie jest już singlem. Można by pomyśleć, że Lanielle powróciło. Niestety nie. Jego wybranką jest Sophia Smith, przyjaciółka z dzieciństwa. Nie chcę nikogo hejtować, ale nie widzę jej tu : 

Skoro to taka przyjaciółka, to powinna być na jego urodzinach....
Dobra, mimo wszystko nie będę jej hejtować, bo taka nie jestem, ale nie będę kibicować ich związkowi...
Oni na remierze TIU :
 Jak uważacie, dobrana z nich para?
 Tu sama Sophia, ładna?


Ja tam wolałam ich  ;** 
Dobra, to tyle na dzisiaj, jutro postaram się, wrzucić, jakiegoś imagina, dzięki, że tak miło mnie przyjęliście
                                                  
                                                                                                                ~ Igaa ♥

2 komentarze:

  1. Też wole Lanielle. Zobaczymy jak to będzie z nią. Tak jak ty nie będę jej hejtowac ale kibicować również nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wole Lanielle
    Ta nowa wydaje mi się taka sztuczna... ;/
    Ja nie będę hejtować ...
    Jestem zwami...
    No bo niby jest z nią szczęśliwy...
    A jak jest szczęśliwy to my też...
    C'nie?
    W każdym razie...
    Nie będę hejtować...
    Kibicować tym bardziej...
    I cieszę się z tego, że sie zaręczyli :D
    ZERRIE!!!
    Ale zaręczyny to nie od razu ślub :)
    Ślub może być za rok... dwa... nawet pięć!!!
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń