sobota, 17 sierpnia 2013

Hejka.!

Mam na imię Iga i jestem nową redaktorką na blogu. Nie będę się rozpisywać, ale bardzo się cieszę, że mogę tu być. Jeśli chcieli byście się dowiedzieć czegoś o mnie, piszcie w komentarzu. Jeśli chcielibyście jakiegoś imagina, albo coś, to piszcie, chętnie spełnię każdą prośbę :) Pytanko ode mnie, idziecie na This is Us ? Ja tak. Z przyjaciółką mamy bilety na premierę, w Poznaniu. Piszcie gdzie wy idziecie, może się spotkamy. Ja kończę, poniżej macie jedno z nowszych zdjęć chłopców, które mnie urzekło ♥

1 komentarz:

  1. MÓWISZ - MASZ !
    Poproszę imagin o Niallu
    smutny ze szczęśliwym zakończeniem xD
    Już kiedyś pisałam to zamówienie i pomimo tego, że był to JEDYNY komentarz to nie zostało ono zrealizowane, więc proszę jeszcze raz :D
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń