środa, 20 marca 2013

Imagin 5

Imagin 5
*muzyka*
Imagin 5
Właśnie był finał X-factor. To była siódma edycja. Przeszłam tak daleko,ale jednak byłam smutna. Siedziałam na korytarzu i czekałam na swoją kolej. Popatrzyłam w stronę 1D. Oni to mieli fajnie. Nie byli tacy samotni. Teraz mi się odechciało występować. Usłyszłam jak mnie wołają na scenę. Jednak ja nie chciałam iść. Z moich oczu wypłynęła łza. Usiadłam na ławce i zakryłam głowę w kolanach. Zaczęłam płakać jak małe dziecko. Usłyszałam jak ktoś się zbliżał. Po chwili poczułam jak czyjaś dłoń mnie dotyka.
-Halo! Słyszysz mnie? Wszyscy na ciebie czekają.-powiedział Harry.
-Nie mam po co występować. I tak nikt na mnie nie zagłosuje, bo nie mam przyjaciół.
-Ale przecież dostałaś się do finału. Ludzie na ciebie głosowali.
-Tak, ale i tak nie chcę wystąpić.
-Poczekaj tu. Zapytam się publiczność czy chce żebyś zaśpiewała. Jak usłyszysz oklaski to znaczy, że chcą.
-STÓJ!
Jednak chłopak nawet się nie odwrócił. Po paru minutach usłyszałam wiwaty. Zrobiło mi się trochę weselej, ale i tak nie chciałam wystąpić. Następnie przybiegł do mnie Harry i powiedział:
-Choć! Ludzie cię lubią.
-NIE!
Hazza podszedł do mnie i wziął mnie na ręce. Zaniósł mnie na scenę i tam mnie postawił, a sam wybiegł.
-Cześć-powiedziałam nieśmiało.
Na to wszyscy zaczęli klaskać.
-No więc co nam zaśpiewasz?-zapytał juror.
-What makes you beautiful -powiedziałam zdecydowanie.
-Coś nam się tu nie zgadza. Tutaj jest napisane, że śpiewasz inną piosenkę.
-Tak, ale teraz zaśpiewam akapella (bez podkładu).
Zaczęłam śpiewać, a wybrałam tą piosenkę, ponieważ to jeden z członków 1D mi pomógł. Po moim utworze wszyscy klaskali. Byłam z siebie dumna.
-Bardzo dziękuję! Do widzenia!-powiedziałam.
Po 30 minutach...
-Zaraz dowiemy się kto wygrał 7 edycję X-factor.-mówił prezenter.
-Zwycięzcą jest............[T.I.]! Gratulujemy!
-JA???!!!
-Tak ty! Dostajesz 100 tys. zł!
-Dziękuję bardzo!
Po tygodniu...
-Hej !-powiedział Harry.
-Cześć-powiedziałam.
Otóż byliśmy w kawiarni. Chodziliśmy ze sobą.
Wszystko skończyło się jak w bajce, pięknie i szczęśliwie.
*muzyka*- 1D WMYB

Siemacie! Jak fajny imagin? Polecajcie mojego bloga proszę, ale i tak dziękuję za te prawie 900 wyświetleń. Wysyłajcie swoje imaginy na mój adres e-mail: onedirection1d@t.pl

2 komentarze:

  1. FAjny :) Zapraszam do mnie http://one-direction-polskiblogoffical.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń