wtorek, 12 marca 2013

Imagin 3

*muzyka*
Imagin 3
W tym roku miałam jechać do Londynu na kolonie...
-Proszę wsiadać!-krzyczała stewardessa.
Właśnie weszłam do samolotu. Nigdy wcześniej nie leciałam. Usłyszałam słowa pilota:
-Za 10 sekund wylatujemy... 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1...
Samolot wystartował. Bałam się jak nie wiem co. Siedziałam przy mojej siostrze. Podczas podróży zapomniałam już o tym jak się bałam. Słuchałam muzyki, czytałam książkę itp.
-UWAGA! UWAGA! W pierwszej klasie siedzi Niall Horan proszę nie przychodzić do niego po autografy itd.- jakiś głos powiedział.
-CO!- wykrzyknęłam w myśli- Niall Horan siedzi w tym samym samolocie co ja!!!
Bardzo chciałam iść do pierwszej klasy, ale nie chciałam być prowadzona przez ochronę. Nagle źle się poczułam. I wtedy najgorsze... zwymiotowałam fuuuuj. Stewardessa podeszła do mnie i wzięła mnie pod rękę. Powiedziała:
-Chodź ze mną. Idziemy do pierwszej klasy po leki.
-Dobrze-wymruczałam.
Ciągle chciało mi się wymiotować jak szłyśmy.
-Usiądź tu. Akurat jest wolne miejsce. Ja zaraz przyjdę.
Usiadłam.
-Hej jak się nazywasz?-zapytał głos.
-Ja [T.I.]-powiedziałam, a po chwili odwróciłam się żeby zobaczyć kto to jest.
-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!-wykrzyknęłam, aż wszyscy się na mnie popatrzyli.
Tam siedział Niall Horan.
-Uspokój się dziewczyno!-krzyknął celebryta.
-Sorka, ale nie codziennie się spotyka sławne osoby.Nie dość to jeszcze się w tobie zakochałam.
-Serio?! A ja zawsze myślałem, że to się w innych chłopakach z 1D zakochują się ładne dziewczyny.
Uśmiechnęłam się na usłyszanie komplementu.
-A może... bym tu została... i byśmy sobie pogadali...-jąkałam się.
-Dla mnie to świetny pomysł, ale ciekawe czy pozwolą. A ty w ogóle dlaczego lecisz samolotem?
-Ja jadę do Londynu na kolonie.
tydzień później...
-Wiesz niedługo wyjeżdżasz... co z naszym związkiem będzie?-mówił Niall.
-Nie wiem...- odpowiedziałam smutna.
2 miesiące później...
Niestety nie było happy endu. Zerwaliśmy ze sobą i poszliśmy w swoje strony. Takie jest życie, ale nigdy nie zapomnę tej przygody...
*muzyka*- Over again One Direction

Hejka! Proszę piszcie komentarze. Chciałam jeszcze wam powiedzieć, że możecie mi wysyłać własne imaginy, a ja je opoblikuje na tego bloga. Imaginy możecie przysyłać na adres e-mail onedirection1d@t.pl (pamiętajcie żeby jeszcze wpisać imię swoje). Proooooooooszę bardzo żebyście głosowały na mój blog tutaj . Z każdego waszego głosu się cieszę. A jak ktoś zagłosował to dzięks.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz